Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Godziny dostępności - konsultacje

Szanowni Państwo z początkiem roku szkolnego 2024/2025 w naszym przedszkolu realizowana jest "Godzina Dostępności". Godziny dostępności są spotkaniami mającymi na celu zasięgnięcia opinii, rady lub wyjaśnień. Mogą być realizowane w formie stacjonarnej lub zdalnej ( drogą mailową oraz telefonicznie).

Nauczyciel jest dostępny w przedszkolu dla uczniów, wychowanków lub ich rodziców w wymiarze:

  • 1 godziny tygodniowo – w przypadku zatrudnienia w wymiarze co najmniej ½,
  • 1 godziny na 2 tygodnie - w przypadku nauczyciela zatrudnionego w wymiarze niższym niż ½.

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (tekst jedn.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1762) - art. 42 ust. 2f.

Nauczyciel: mgr Anna Kędzierska - kontakt a.kedzierska@pm45.elodz.edu.pl  - konsultacje w poniedziałki od 12:00 do 13:00. 

Nauczyciel: mgr Margarita Obidowska - kontakt m.obidowska@pm45.elodz.edu.pl - konsultacje wtorek od 12:00 do 13:00.

Prosimy o zgłoszenie chęci spotkania za pośrednictwem poczty elektronicznej lub osobiście (przewidywany czas dla 1 rodzica – 15 min).